on my way.

Sitter i bilen påväg till Stockholm, ska spendera hela dagen där med fotograferingar non stop, fem familjer med små bebisar i Noels ålder. Första 10:00 sista 15:00! Ska bli sjukt kul såklart, men 8 timmar utan min bebis.. Några tårar föll när jag fick lämna honom imorse. ❤ 
 
Har lite ont i magen, ska nämligen hitta en parkering som inte kommer kosta mig 500 kr.. Så håll en tumme. Tur att jag har en taxi pappa som typ hittar överallt & en bästa vän som kan Stockholm utantill typ. Det ska nog gå bra, lite läskigt att virra runt själv bara. 
 
Efter min dag kommer våra fina vänner på middag. Är i valet & kvalet om jag ska dricka eller inte, vill inte sabba allt men vi får se. Ha en fin dag, hoppas vädret håller va det lovat och solen skiner på oss! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ska du dricka så ta ett glas rött! Inga cider el öl!

2013-09-14 @ 09:25:35
URL: http://tisskisset.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0