Torsdag.

 
Noel sov hela natten inatt, från 8 till 7:50! Jag vaknade ändå på rutin men hjälp vad skönt!! Hoppas så innerligt att det här kommer fortsätta! Sen gick vi upp och åt gröt frukost i sin ordning, lekte och sen va Noel trött igen.. En liten sovstund och sen var det lek igen och jag njöt av en själv roande bebis med en kopp te. 
 
Sen en tog vi oss ut, Noel somnade direkt i vagnen, jag gjorde mina 7 km handlade med lite pyssel hem från jobbet.. Satte mig på en bänk vid vattnet, njöt av lugnet, den fina dagen och en sovande undebar liten bebis! Som faktiskt inte är en liten bebis längre. Men ändå. 
 
Sen fick jag väcka Noel efter 2 timmar och så gick vi in, gjorde en ny höst dörrkrans, städade, fixade nytt med ljus och planterade om blommor.. Har lite kvar men det tänkte jag hinna imorgon, på söndag ska jag putsa alla fönster också tänkte jag. Nu har jag haft en kväll med Astrid, nya fina naglar och lite egentid. Behövligt. 
 
Imorgon kommer Madde & barnen och tränar, sen ska vi på husvisning och sen åker vi vidare till rånäs! Puss! 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0