Annandag påsk!

Skrev ett jätte långt inlägg igår som försvann, men gör väl ett nytt försök.. Vi gick upp i tid, jag la Noel i vagnen o han somnade direkt, började röja på altanen som va ett enda stort byggkaos, byggde ihop lite tillfälliga möbler & städade.. Fabian höll på inne o fejnade golvet och satte uppe listerna mellan kakel och golv, sen städade jag hela huset, vi satte upp gardinstänger i vardagsrummet som dock va fel så är väldigt provocoriskt just nu bara och sen åkte vi till nånö och fabians släkt.. Sen mötte vi Daniel & louise vid flygis, handlade det sista inför kvällen..  Åkte hem och började förbereda middagen. Sen åkte jag och hämtade Jocke & Carolina och sen njöt vi i solen, drack gott, spelade kubb, grillade, åt en ljuvlig middag & hade en perfekt kväll! Fina fina vänner! Fabian sover som vanligt & jag och Noel är uppe, ska röja här efter gårdagen och sen gå ut och vara ute hela dagen, ska försöka träna på dagen & kvällen idag och så lommer Marika, Erik & Thyra.. ska äntligen få fota fina lilla magen! Ska bli så himla mysigt! 
 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0