Granris.

Fabian har suttit i telefon med vattenfall i över en timme direkt när han kom hem idag, massa strul med räkningar som vi får som inte är våra! Sen har vi dragit en jäkla massa ris från granarna, i spöregn med en trött bebis som somnade sittandes i vagnen.. Lite kvar! Sen sov han vidare i bilen Och har alltså sovit sen 18:00?!? Återstår att se när jag får gå upp imorgon.. Sen va vi hem till Marika, Erik och thyra o hämtade en sak och pratade massa o blev bjuden på låtsasfika o massa annat av thyra!
 
Bebisen måste måste stanna tills efter påsken så vi hinner ta massa fina bilder! Har så mycket gravid fotograferingar i år att jag blir alldeles till mig, det är ju ändå bland det vackraste som finns.. Vill ha en liten mage igen, men den som väntar på något gott! Ska njuta av den här sommaren först med bara mina två killar! 
 
Imorgon är det kompishäng igen, bästa på veckan! Sov gott! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni verkar ha det så himla mysigt! Hoppas man kan få hänka någon dag :)

2014-04-09 @ 10:12:16

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0