Grönan.

Superbra dag, hämtade upp Sofie & Dennis vid ett, mot Stockholm.. Traskat runt massa i stekande sol, Noel fick en t-shirt & ny jacka från Zara av pappan, ett paket från lindex väntar också så nu är det slutshoppat till lilleman för den här månaden, om jag kan hålla mig.. Sen mötte vi upp Louise & Daniel utanför grönan, inte  många karuseller för mig eftersom ingen utom Fabian vågade åka det jag ville haha! Men vi hade det super ändå! Sen när det stängde gick vi och åt en god middag på olearys ! Sen trakasde vi längs Djurgården till bilen och vi tänkte se filmen hours men det får bli imorgon.. startade en maskin tvätt så ska hänga den nu och sen sova.. Hoppas få lite sovmorgon innan vi ska till Täby med Louise! 
 
Så bra läsning! ---->
 
 http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/alexschulman/article18783587.ab
 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0