Onsdag.

Noel sov skit inatt, eller han sov från halv nio till halv 4, sen va han vaken till typ halv 8?! Alltså både jag o Fab trodde vi skulle dö haha! Sen vaknade han vid tio, vi gjorde oss redo o åkte till Norrtälje o träffade Marika & barnen.. Supermysig dag o fick med oss en del hem. Visar sen! Sen träffade vi på
Isa & Dala och underbara lilla Lily-Adéle, så kul o få se henne & det nyblivna föräldrarna såklart! Sen somnade Noel direkt i bilen o sov 2 timmar drygt.. Sen åkte vi till rånäs o åt middag, sen till hembygdsgården o fikade o kikade runt o där hängde min dopklänning så fint! Sen till brorsans hus o där var mina kusiner som körde gärnet med Noel, massa spring! Vi är på väg hem från rånäs nu, ska kika ph när vi kommer hem o sen lägga oss bums! Det behövs efter den här hemska natten! 

Imorgon ska jag måla & ordna massa saker.. På kvällen ska vi fira Vincent som blir 1 år!! Fredagen är också fullspäckad från morgon till kväll, på kvällen blir det kräftor & räkor i stora lass! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0