Rutiner

Rutiner, vad är det? Vi är verkligen helt lost på det efter sommaren, det ända är väl Noel, vaknar vid 9 halv 10, frukost, leker, lunch, vill sova igen vid 1-2 tiden, sover mer eller mindre alltid 2 timmar, lek, middag, lek o sen sover han för natten vid 9 tiden! Att han helt plötsligt bara sover 1 gång per dag bara hände o jag tänkte inte ens på det, men idag när jag kände för o sova tätt intill honom så slog det mig att enda lugna stunden eller tid till o städa eller fixa med annat viktigt är dom här 2 timmarna han sover. 

Han är verkligen ingen liten bebis längre som behöver sova massa, o han äter det vi äter o jätte fint o bra med gaffel, dricker ur glas försiktigt o helt utan spill.. Säger fler o fler ord o bjuder på mer o mer skratt för varje dag. Jag förstår faktiskt inte hur jag ska klara mig utan honom? 9 månader tätt intill i magen på ett sätt bara dem som upplevt det kan förstå, sen alltid vid min sida i 1,5 år utanför magen, jag älskar att få vara din mamma, och jag älskar dig ännu mer. Vi kommer säkert klara det här galant med o vara ifrån varandra men just nu känns det tungt, riktigt jävla tungt! Och ni får utsäkta mitt gnäll o deppiga inlägg men jag har aldrig tidigare kännt ett så stort tomrum, o då är det bara tanken på att vara utan varandra hur ska det sluta när vi väl är där? Älskade Noel! Du är himmelen för mig varje dag! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0