Tisdag.

Igår gick vi ner o badade i vår lilla sjö hela familjen, så behövligt i hettan.. Sen kom basse o Carolina & vi grillade o åt massa jordgubbar & meloner.. Kikade på Beck o sen när dom åkt tänkte vi kika på serie i sängen, köpte en till Apple tv igår men vårt internet är så segt, det saknar jag mest med lägenheten.. Så vi somnade istället & sen vaknade jag klarvaken vid halv sex, låg o spanade på mina tungt sovande killar ett bra tag & sen gick jag ut o målade 5 fönster & en dörr.. 

Nu har jah precis kommit hem från 6 km intervaller, och klockan är inte ens åtta och grabbarna sover fortfarande! Sååå skönt att ha träningen gjord.  fast det är tidigt så svettades jag ihjäl i princip helt galet hur varmt det är. 





Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0