Torsdag.

Torsdag, tiden går för fort som sagt.. Vi hade en jätte mysig kväll igår, massa gott & kräftor! Fick äntligen träffa lilla bedårande Tuva.. Noel va kinkig hela dagen o det fortsatte när det va dags för middag, han hade inte sovit mer än 1 timme på dagen heller men inte kul o va " ensamstående" då, fick massa hjälp ändå såklart men.. Sen när vi skulle åka hem blev han jätte nöjd så då fick dom leka vidare o jag snusa bebis! 

Sen somnade han bums i bilen, rörde sig inte när jag flyttade honom till sängen.. Vi satte på en film vi tänkt se såååå länge, väldigt bra o hemsk än så länge för efter en timme vaknar Noel i panik gråt, han grät hysteriskt 1 timme i sträck.. Ingenting va bra o allt gjorde ont, han har ju 12:e tanden i sprickningsfasen men efter en rejäl prutt slocknade han direkt i min famn så det var nog kanske magen.. 

Jag o Fab är på väg till Uppsala, vi ska bara in o köpa trädgårdsmöbel grupp så Noel fick leka med morfar istället, mycket roligare för honom.. Basse o Fab han en hel del igår med, känns helt sjukt vilken stor altan vi kommer få..  Huset är typ bara 30 kvm större! Men jag klagar inte ! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0