1 december.

Nu är december här & jag är sååå glad för det.. November har varit en riktig skit månad, solen har lyst typ 4 timmar Max och det hat varit en grå ful o tråkig höst.. Nu får det gärna vara några minus, lite snö och en riktig mys månad! 

Jag har varit ledig idag, eldat hela dagen o alltså det är ju såå underbart att ligga i soffan o höra brasan spraka! Har städat, slagit in massa julklappar till vår lilla kille.. Äntligen lyckats bestämma mig för ett julkort o beställt, nu ska dom bara komma & sen pimpas lite extra såklart.. Det blev julmat till middag, min största craving, jobbigt då fabian ratar det haha.. Sen myst hela familjen o spelat en massa jäkla hockey, haha. Pappan är på träning o jag ska lägga lilleman snart, han är såååååå go! Alltså inga ord räcker till, ger oss säkert 30 pussar varje dag, pussar, klappar o pratar med bebis.. Kommer o myser o klappar en på kinden, alltså vääääärldens goaste, gladaste underbaraste kille! 

När Noel somnat ska jag bänka mig framför revenge! Och sen så mycket bättre som jag missade i lördags. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0