Bebisen

Det kliar i mina fingrar att få fixa iordning i bebisens rum nu, tyvär är ju det fullproppat med saker därinne pga av vattenskadan men nu borde dom komma snart & återställa rummet så vi kan flytta in alla grejer igen o då.. Fondväggen kommer vi få göra när bebis tittat ut, men vad som blir är redan bestämt, bara det där lilla könet som avgör 🙈 sen ska vi göra en egen klädstång av björk, alltså den skulle jag helst göra NU.. Sååå fin.. Ingen myshörna som Noel utan istället ett barnkök som såklart Noel får leka i, det är väl så det kommer funka en lång tid framöver.. Ska köpa massa köksredskap & spray måla! Det blir Noels gamla säng men med ny sänghimmel.. Får se om jag lyckas fästa hans underbara Himmelsäng på vaggan annars blir det väl till att sälja den.. Alltså kommer ha fullt upp i vår 😍😍 

& det är ju bara 2:a december så ska knåpa ihop en adventskalender ändå till lilleman.. 🙈 kan inte hålla mig! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0