Lucia 13 december

Jobbdagen över, hem o myste med mina killar.. Räkcocktail till förrätt, Baconlindad kycklingfilé till varmrätt & sen julkalendern i sängen o grabbarna somnade.. Jag smög upp o fixade med en massa bilder, beställde julklappar oså.. Kikade sista avsnittet av Sandhamn som jag missade i torsdags, försökte väcka Fab för en film men nä.. Så har ätit 3 apelsiner, dom är sååå goda och perfekta just nu.. Och så kikade jag på halva VI, nu tänkte jag krypa ner till mina killar.. Imorgon åker jag & Noel rätt tidigt till rånäs, morfar är barnvakt & jag ska iväg o fota dop.. Sen ska vi mysa med Emma! 

Hoppas ni haft en fin lucia! 
Försökte ta kort på Noel imorse som stjärngosse men dry gick inge vidare med en febrig gnällig kille så en tomte fick det bli.. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0