Tisdag

Efter jag hämtat Noel o han så stolt lämnat presenter till fröknarna så sa vi God Jul & Gott Nytt År, 4 veckors jul ledigt.. Jag hade världens migrän så vi la oss i sängen framför en film, Noel älskar krämer, att smörja in magen, händerna och armarna, så han smorde in mig & bebis & pratade & petade med lillebror/lillasyster och när bebis då svarade tillbaka med en liten liten spark utbrast han, "WOW" jag ville typ brista i gråt, underbara unge.. Han är så nyfiken på bebisen, drar upp tröjan, klappar, pickar o pussar.. Bebisen är sååå lugn i magen, på kvällarna känner jag små rörelser men inte mer än så.. Sen kom pappan hem o jag fick vila i tystnad 1 timme innan han skulle åka på träning, väldigt behövligt.

Sen la vi oss i Noels rum o läste böcker, han ska klä av sig o bädda ner sig under täcket o helst jag också haha. Sen åkte vi o hämtade pappan o vidare o handlade massa mat, kändes det som iaf men som vanligt glömde man hälften.. 

När vi kom hem somnade killarna och jag har bakat pepparkaks cheescake till imorgon när Kompisarna kommer På jullunch, massa gottis ska vi äta.. Sen städade jag, väckte Fab, kikade på julkalendern och nu ska vi sova.. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0