Tyst

Ja jag har massa att berätta, men nu har det blivit så mycket att bilder får tala o det får bli imorgon, om jag hinner.. Dagen startade mindre bra med att bli väckt av någon som står o ringer på dörren, men sen tändes hoppet om att få klart sovrummet, sen slocknade det lika fort o nu är vi rätt lessa på det här.. 

Jag vill bara göra om ALLT nu, ändrat stil helt o vill byta massa saker.. Nästan så jag skäms.. Tur att jag får göra om o fixa i bebis rum snart.. Som jag förövrigt tänkt flytta 🙈😂 orkar inte med mig.. Vi har iaf köpt gran ikväll, hade bestämt när vi gick in på jobbet att en kungsgran blir det, men velade o velade ändå o det blev en lyx rödgran istället, så tät o fin & doftar ljuvligt.. Sen kom Noels mormor & morfar på fika o sen Micke också.. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0