.

När oron är större än glädjen, och man inte vet om man gör rätt eller fel val.. 
 
Vet ni, jag har ju nämnt att jag tänkt sluta skriva öppet här, jag tänker på det varje dag, och på dom 420 personerna som följer mitt liv på instagram när bara ett femtiotal gillar&kommentetar! Ibland många fler men själva principen, varför ska vi dela med oss, varför ska alla veta allt om oss? För att jag velat det, för dom som faktiskt bryr sig, mina nära & kära, för att dom vill veta. Men jag känner att det lite är nog, bloggen och instagram ska bli mer privat. För att det känns rätt just nu. Bli inte arga om ni blir borttagna, ni gillar ju eller kommenterar ju inget ändå. 

Kommentarer
Postat av: Threz

Men åh vad tråkigt, men förstår precis. Så tråkigt med folk som låtsas att dom inte bryr sig men ändå tittar in här & på instagram flera gånger per dag! Rätt val, men synd. Hoppas på att få lösen!

2014-02-12 @ 23:52:27
Postat av: Mikaela

Jag känner inte dig men hittade in på din blogg när du var gravid och har läst din blogg sen dess. Jag väntar själv mitt första barn, en pojke och bor i Norrtälje och det är så roligt att följa andra :)

2014-02-13 @ 10:15:31
Postat av: MissLie - Fucked up

Förstår precis. Instagram har jag också privat. Får se om man får fortsätta följa dig, eller om man tas bort :)

2014-02-14 @ 23:35:53
URL: http://www.misslie.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0