Feber

Det blev ett lösen tillslut, dels för att jag tänkt ordna om designen o då blir bloggen ändå bara ett stort kaos, och för att jag rent ut sagt inte vill att vissa personer ska veta allt utan att bry sig annars.. Nästa barn vi får, kommer jag nog hålla met privat.. Det känns lite fel med Noel, men det är redan gjort o jag vill ju dela med mig så gärna.. Det är så många i min släkt & nära o kära som läser o känns bra att dom kan hänga med o se bilder.. 
 
Men som sagt.. Noel är så dålig, har blivit små rädd flera gånger ikväll o pappan försvann lika fort som han kom till huset.. Nu somnade han äntligen och hoppas hoppas att han får sova lite inatt, tempen visade 40,1 graders feber. 
 
Jag tänkte lägga mig snart eftersom vi ska åka kvart över sex imorgon .. Så trött jag kommer va! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0