Onsdag.

 Noel fick feber igår igen, men va pigg idag så bestämde oss för att åka till thuns.. Åker aldrig från Norrtälje så litade på gpsen och den tog oss till urskogen haha, så på hemvägen åkte vi den vägen jag visste haha. Köpte två lampskärmar, två hjärtan, en Leo kofta som går ner till fötterna , dregglis till Noel, men ingen mössa. Den vitprickiga va inte så fin på och dom ansda nyheterna fanns bara i den storleken han haf nu och 9 geggamoja mössor hinner han nog inte använda..  Dock blev Noel dålig & jätte ledsen.. Vi är hemma nu o han är inte alls pigg.. Så ledsen.. Dessutom får jag bara massa dåliga besked om bilen hela tiden.. Men nu lagas den iaf o jag kommer få lägga ut massa egna pengar, pengar jag hade kunnat köpa inredning för.. Så himla tråkigt! Hoppas verkligen på att resten av året inte bjuder på fler kostnader med bilen alltså!! Blä!! Imorgon ringer klockan tidigt, håller tummarna för att allt ska se bra ut hos vår lilla kille! Ha en fin dag! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0