This day.

Dagen blev inte riktigt som vi tänkt, fabian blev borta 9 & en halv timme med hockeyn, helt stört och därmed ingen Renovering! Men vi handlade istället o det behövdes det med.. jag fotade ett hus i Rånäs som jag snällt fick låna.. Och sen klippte jag farfar! Såg Sverige ta ännu ett guld och sen for vi till Uppsala, fick med mig en del hem och började mitt lilla projekt direkt när jag kom hem, köpte ikeas tråkiga fula kulbana o håller nu på o måla om den, ett jäkla slit men blir nog så värt det tillslut! Jobbigt att nästa barn måste få en också! 
 
Imorgon ska vi på återbesök med Noel hos läkaren, han är inte helt hundra än och vill inte äta.. Så får se vad dom säger, hoppas på att få väga honom.. Sen ska vi hem till Paulina för veckoträffen! godnatt sov gott! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0