Clean

Jag har hunnit städa bort julen idag, och hela lägenheten så underbar känsla.. Sen åkte vi o hämtade ut ett stort paket kläder från Lundmyr & Svea till Noel, så fint men nästan allt är bara växa i kläder men det är också det enda han behöver, 74/80 är verkligen köpstopp nu! Fattar inte hur jag lyckas! Sen chansade jag på att min kamera kommig efter att fabian tjatat, och där låg den och väntade!! Så lycklig och ivrig på att då testa den!! Sen åkte vi upp på hockeyn och pappan blev utvisad för resten av matchen o var inte så glad så vi åkte hem! Men fick iaf träffa fina Louise & Carolina och louise kompis Jennifer så det blev en perfekt fredag. när vi kom hem gjorde jag Milkshake och melon bitar, har kikat på film i sängen, fabian sover sen länge o det borde veekkihen jag med göra! Godnatt 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0