Det finns inga dåliga kläder.

Vi åkte till rånäs idag, åkte lite pulka i snö stormen, Noel tycker det är så kul.. Sen var min älskade pappa barnvakt så jag och mamma kunde åka ner o gymma.. Köpte med thai mat hem och så stannande vi en stund. Mamma upptäckte att Noels tredje tand hade kommit ut, en framtand tänkte jag men nej det är tanden bredvid framtanden, haha kommer se helt galet ut när den växer ut mer. Min lilla älskling! 
 
Noel somnade i bilen och somnade om direkt i sängen efter blöjbyte utan välling och med tummen, så skönt.. Jag har städat undan alla leksaker som åker fram imorgon igen haha. Nu sitter jag med en hallonsmoothie framför hur många lingon finns det i världen i väntan på Fab, så vi kan se kvällens avsnitt av äkta människor.. Jag uppskattar verkligen egentid  hemma så mycket nu, helt tyst, en sovande bebis och bara jag och tv.. Absolut ingen sport framförallt! 
 
Trevlig kväll! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0