första januari tvåtusenfjorton.

Jag & Noel firar in det nya året med magsjuka.. Jag är totalt sänkt och känner mig bokstavligen ö v e r k ö r d!!  Vi hade iaf en perfekt dag igår, gudomlig mat, trevligt sällskap! Kom hem vid halv åtta imorse efter en natt på toa & utan sömn. Jag fortsätter så, sittandes på toa med hinken i knät. Behöver få i mig något så Fab ska få åka iväg o köpa lite lätt att dricka.. den här dagen känns skit men jag är ändå väldigt förväntansfull inför det här året, vi har så mycket planer som jag hoppas går i Fullo. Tänk att våran lilla kille kommer fylla 1 och börja på dagis i år? Det skrämmer mig! stanna tiden nu tack! 
Hur som helst, önskar er ett gott nytt år & en fantastisk start och fortsättning. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0