Gullerumpa.

Vi har haft en super mysig kväll jag & min gullerumpa.. Låg i sängen o lekte o pekade på lampan, på pappa på tv (hockey) och hoppat och pussats.. Noel har blivit väldigt mammig o vill gärna klänga på mig o bli buren.. Men det tackar jag för. ❥ Sen badade Noel o jag duschade, undrar alltid hur vi får plats i våran lilla duschkabin.. Så mys iaf. Värmde oss i soffan framför sagostund med nalle puh, Noel älskar sången där i så det gör vi varje kväll. Sen somnade han utan protest i sin säng vid halv åtta & jag har kikat på hockeyn.. Ska lägga mig i sängen och försöka läsa lite, egentid är så behövligt.. Iaf när jag vet att Noel ligger tätt intill! Min lilla goserumpa! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0