Lördag.

Noel sov till halv nio idag, sen åkte vi och köpte flyttkartonger.. Fab åkte på träning och vi har rensat och gjort rena ytor till fotograferingen på måndag, våran lägenhet ska alltså säljas och ut på hemnet.. DET är så sjukt blandade känslor, satt och tittade ut från köket idag. Njöt av våran fantastiska utsikt och försökte förstå att vi faktiskt inte ska bo här längre. För mig som bara flyttat en gång i livet och det hemmet står ju fortfarande kvar för mig så känns det konstigt att aldrig mer få gå in i sitt första hem.. 
 
Men nu väntar nya äventyr i hus, jag har nog aldrig varit lyckligare!! Allt jag nånsin önskat. Och nu får vi plats med nya familjemedlemmar.
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0