Rensar dag.

Idag har vi haft en rensar dag, fyllt två svarta sopsäckar med skit och kastat.. Så värt med contrainar, även om det bara är brännbart! 
Ska fortsätta imorgon efter att vi varit på BVC besök.. en paus i rensandet och nästan 1 mils pw med Angelica & Alvar, grabbarna sov hela promenaden.. Köpte hem ljuvliga tulpaner, jag älskar tulpaner tills dom slår ut. Hjälp vad tråkiga o fula dom blir då.. Menmen.. Fabian kom bara hem för att vända o tanken var att Noels farfar skulle ha honom en liten stund så jag kunde åka till Rimbo på skivstång men fick migrän,Väldigt  passande så blev fabian jätte illamående och stupade i säng efter träningen, så har med migrän försökt göra min kille nöjd.. Han har en liten period då bara närhet duger, inte jätte kul idag.. Så för fjärde kvällen i rad duger bara mammas famn att somna i.. Har precis kollat klart på Maria Wern min favorit av alla som gjorts.. Ska njuta framför ph nu med en sovandes kille på bröstet.. Sen lägga över Noel i sin säng och krypa i säng, vi har en alldeles fööör tidig tid på BVC Imorgon.. 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0