Sånt som gör mig glad.

Är så tacksam för alla fina människor vi har i vårt liv. Hur skulle man klara sig utan dom? Sånt som gör mig glad är att minnas tillbaka, jag längtar så mycket tills nästa gång vi får veta att vi väntar ett syskon till Noel, längtar efter att känna rörelser så mycket tidigare än vecka 17.. Längtar efter att få berätta för Noel att han ska bli storebror. Åh. men tills den dagen är här, njuter jag till max av min lilla kille, att se han göra framsteg för varje dag. Jag är så jäkla stolt.. Tror det kommer bli en liten hockey modell våran prins! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanne

Ja åh vad spännande det ska bli att följa när det är dax för en ny familjemedlem.. Och finns det ett sötare barn än Noel? Hjälp, så svårslagen!

2014-01-23 @ 16:59:34

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0