Torsdag.

Fabian blev magsjuk, Noel vaknade halv fyra o vägrade somna om själv så han fick krypa ner hos mig.. Klockan ringde tjugo i åtta, fick i lugn o ro göra mig iordning, väckte Noel låg o myste i sen packade vi oss iväg till BVC. Läkarkontroll där allt såg jätte bra ut, vägde och mätte och våran kille har äntligen kommot över 70cm strecket, 71cm står längden på & vikten visade 9955, inte över 10 än och det är jag glad för! 
Jag ska försöka fortsätta rensa lite här hemma, men känns taskigt att dammsuga o hålla på när Fabian sover men vi får se.. 
 
Jag är väldigt inne på att köpa en bugaboo donkey nu, har bestämt att det blir en sån till nästa barn eftersom Noel kanske kommer vilja sitta i vagn fortfarande, och den är ju så underbar att köra.. Är egentligen döds nöjd med våran Smile o den har många funktioner bugga aldrig kommer slå men man blir ju så
sugen på en ny vagn haha. Efter sommaren kanske när jag jobbat en del. 
 
Ha en fin dag! 
 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0