Torsdag.

Jag och Noel har haft bästa Emma här idag, hon kom med thai mat och jag hade terapi bakat massa chokladbollar, dom godaste jag ätit.. Ett nytt recept där man smälter smöret, mycket bekvämare också.. Vi är solo ikväll också, pappan är i Gävle och ska se på hockey.. Så får se vad det blir av den här kvällen, hoppas Noel somnar tidigt så jag kan plöja igenom min bok.. 
Nu hade jag velat ha ett stort bubbelbadkar att ligga o njuta i, det behöver jag verkligen. 
 
Eller ett färdigt hus, jag kan inte förstå att vi är husägare.. Det är liksom en av livets största händelser, direkt efter barn.. Vi kommer ha ett hus att fortsätta bilda familj i, behöver inte oroa mig för att bli gravid.. nu har vi massa plats för en till liten.. Åh vad jag längtar efter att renoveringen är klar & få börja inreda,  vi är så himla många som kommer jobba i huset så förhoppningsvis går det väldigt fort.. Lyckligt lottad! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0