Torsdag.

Finns inte så mycket att säga om gårdagen, låg i sängen och soffan hela dagen o kvällen.. Noel blev aldrig dålig så måste varit något jag ätit.. Hemskt var det iaf, idag mår jag bättre fick sova till halv tolv och det var välbehövligt kan jag säga.. Jag och Noel låg och myste igår innan läggdags, han älskar att bli pillad i håret och ansiktet och efter ett tag sov han & jag lika så.. Jag skulle ha inventerat på jobbet imorse och sen tränat på Friskis, men imorgon bitti ska jag äntligen dra igång träningen igen. Så taggad! 
December har varit en väldigt dålig tränings månad, vädret har varit blä och jag har haft fullt upp med kransar, jobb, och min familj såklart! 
Men imorgon köper jag kort på Friskis och det känns så skönt att slippa tvinga sig ut ute nu när det är så trist ute! Idag blir det en dag i soffan igen, Fabian framför hockey som vanligt och jag o Noel på golvet med alla tusen leksaker.. Så tröttsamt haha, vill bara kunna ha dom i hans egna rum! some day. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0