Zombie.

Våran lilla kille som en tid sovit till halv nio halv tio har vaknat alldeles för tidigt två mornar, halv sex och idag kvart över sex.. Man blir liksom levande död.. Och han är full av energi.. Imorse vaknade vi utan pappan bredvid, Noel kollade på kudden flera gånger och tittade runt om sig o sa pappa, lilla skrutt.. Efter 20 dagar med pappa hemma blir det ju lite konstigt att inte få hoppa på honom o busa på morgonen.. Det känns jätte tråkigt & jobbigt för mig med. Menmen. Vi ligger fortfarande i sängen, i en halv timme låg vi bara o myste, kind mot kind o pratade o pussades.. älskade lilla kille..
 
Igår var på husvisning igen, samma hus. Får se vad veckan har att erbjuda ang det.. Sen åkte jag och Noel till Rimbo till bästisen Nova som fyllde 1 år, helt galet! Bästisarna busade även Nelli alltså och vi åt gott.. Så mysigt. Sen pkte jag till rånäs och lämnade en sovande Noel till morfar, så åkte jag, mamma o lillebror ner till gymmet.. Sprang och körde lite armar och sen kom min faster så vi körde hennes skivstångspass själva, plus Linda, Astrid o Elin. Sjukt lyxigt att få vara så några.. Sen hem till rånäs igen, stannade på tacos middag och sen åkte vi hem kvart över åtta o hämtade pappan.. 
Saknarr honom här hemma men ska bli jätte skönt med rutiner igen ändå.. 
 
Idag ska jag tvätta i vanlig ordning, blir ju nån maskin varje dag numera, och vid ett ska vi till öppna förskolan. Super mys!! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0