Friday.

Noel somnar precis innan pappan kom hem vid ett, då passade jag på att sola.. Fab satte upp nya plåtar på taket & sen klippte jag honom o så packade vi oss iväg, hämtade upp fabs jobbarkompis o körde dom till Norrtälje dom har firma fest ikväll som de flesta andra hantverkare i Norrtälje.. Vi träffade Angelica o tog en fika på espresso house som öppnade igår.. Sen åkte vi till rånäs, badade massa och jag körde 4,5 km intervaller o så plockade vi massa smultron o Noel fick plaska i sjön.. Lite för kul o inte alls kul att inte få springa rätt ut på det djupa.. Sen hem o bada lite till.. Vi har precis kommit hem, Noel sover o jag tänkte sätta mig i min ensamhet o njuta av lugnet framför en film men är så trött o måste ladda för morgondagen så kryper nog ner till min lilla kille i sängen! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0