Friskhets tecken.

Jag har mått skit, hela söndagen var bedrövlig och kvällen värst.. Så igår fick jag hoppa jobbet o vila, lättare sagt än gjort med en liten vilde men hade nyst o hostat sönder kunderna iaf.. Mot em blev jag iaf mycket piggare & basse o Carolina kom förbi o sen åkte vi ut till väddö o åt glass i stora lass längs kanalen.. Myspys kväll! Sen tvättade Fab bilarna o sen somnade vi både når vi la Noel o vaknade till vid två, jag har precis ätit frukost o ska ta mig till jobbet, jobbar till 18 o sen ska jag handla det sista inför vår lilla mini semester vi far iväg på imorgon.. Kommer hem på fredag kväll o sen är det jobb lördag & söndag & sen leeeeeedigt.. Killarna sover tungt fortfarande ska gå in o pussa på dom innan jag åker.. Tänk att man kan sakna dom så mycket på några timmar bara. Min älskade lilla familj. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0