Koppar.

Ullis hade en hel del koppar o jag har ju varit sååå sugen på o få in det här Hemma, men återigen körde jag på vitt & silver.. Ångrar mig såklart nu när jag tittar på det underbara brickbordet.. 

Vi ska se serie nu o sen måste jag sova innan jobbet kallar, efter jobbet åker vi o kastar oss i poolen, även om det åskar & regnar som dom lovat! Jäkla klibb värme. I veckan ska vi nog åka till väddö o sova o mysa! Har gjort finaste vimpeln till Noels rum ikväll också o satt upp, tror det får bli en liten till ovanför sängen. Är kär i den! 





Kommentarer
Postat av: Carolin

När börjar er lilla goding på förskolan ? Själv börjar jag jobba 4 augusti 75% rätt lagom :), efter varit hemma sen jan-13. Kram

2014-07-27 @ 18:48:33
URL: http://www.carolin.vimedbarn.se
Postat av: Carolin

När börjar er lilla goding på förskolan ? Själv börjar jag jobba 4 augusti 75% rätt lagom :), efter varit hemma sen jan-13. Kram

Svar: Han börjar 1 september, känns väldigt jobbigt just nu men hoppas det ändras.. Okej vad skönt att det känns så för dig :) börjar hon på förskolan samtidigt?:)
izabella Åkerlund

2014-07-27 @ 18:48:35
URL: http://www.carolin.vimedbarn.se
Postat av: Carolin

Nellie börjar 11 augusti så hennes pappa är föräldrarledig 1 vecka sen under hennes inskolning har han semester :). Ja de är blandade känslor . Men blir bra barn behöver gå på förskola :). Jobbar själv på förskola kommer ha inskolningar :).

2014-07-28 @ 09:55:46
URL: http://www.carolin.vimedbarn.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0