Mera shopping.

T-shirts till dagis.. Helt ljuvlig ny jacka, den vita newbie bodyn, en fleece jacka och en sommardress! Jag köpte en fin o skön tunika & pappan en Mouli skjorta & ett Mouli linne! Sen käkade vi lunch på espresso house.. Noel somnade sittandes i vagnen o sov i två timmar. Sen åkte vi till rånäs, Fab snickrade klart en trappa o vi badade.. Sen åkte jag o fotade fina Rebecca, Nicklas & lilla Ella. Så fina bilder! Sen kom Fab o Noel o vi badade i sjön, 26 grader?! Helt galet! Noel älskade att få leka i sanden o plaska! Sen åt vi sen middag & sen har vi tränat o Noel somnat i vagnen samtidigt! Älskar när man slår fler flugor i en smäll! Imorgon börjar hårdkörning med kost & träning inför bröllopet! Ganska precis en månad kvar! Så kul! 

Mindre kul då vi ska till bondens glasskalas imorgon, men men! 


Kommentarer
Postat av: Petra

Va för bröllop?:) vilka ska gifta sig ?:)

2014-08-01 @ 03:11:19
Postat av: Petra

Va för bröllop?:) vilka ska gifta sig ?:)

Svar: Mikaela min kompis & jag är tärna :)
izabella Åkerlund

2014-08-01 @ 03:11:27

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0