Myskväll.

Basse o Carolina kom förbi igårkväll, vi alla fick jätte fina presenter o så åt vi massa gott!! Första kakan blev en blåbärspaj, eller VÄLDIGT bränd kladdkaka! Haha. Så fick göra en ny lite snabbt, med massa nutella i!! Sen kikade vi film o Noel vaknade jätte jätte ledsen, jag har börjat undra om han jhar nattskräck, det mesta stämmer in på det pch senaste veckornas nätter o kvällen har varit helt galna! Vet faktisktinte  vad vi ska ta oss till, ska försöka fråga på BVC när jag ändå bokar tid.. hans ögon har varit helt röda o svullna några dagar nu också och idag mår jag inte bra.. Så vet inte vad är.. Vi ska iaf packa väskorna o åka till playa del rånäs o bada o sola ända tills på söndag! Så så härligt !! Imorgon är det human table fotball turnering!!! Känner mig bara LITE nervös!! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0