Bebismys.

Vi åkte till våta vänner i blackeberg så fort Fab kom hem, äntligen fick vi träffa lilla Filippa som även vi väntat på i 9 månader.. Så liten & fin! Vi åt en ljuvlig middag och myste o kikade allsång.. Noel somnade direkt i bilen o det behövde han, så gnällig hela kvällen och så blev han nog lite svartsjuk också.. Filippa fick bla dom här underbara RL skorna av oss, alltså jag skulle kunnat ha dom själv som prydnad bara.. Så fina. Nästa bebis ska helt klart få ett par. Vi har precis landat i sängen, har sån lust att lägga mig o pressa serier i soffan, måste koppla in tv i sovrummet, som jag saknar det.. Men kommer va död när lilleman väcker mig imorgon då så lika bra o sova.. Imorgon ska jag städa klart här hemma och tvätta en hel del..  Tog ingen egen bild på Filippa så lånar en av Louise. Fina lilla F.
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0