Tisdag.

Blä blä blä för det här vädret! Orkar inte. Noel sov 3 & en halv timme idag Men passade jag på att sova? Nä! När Fab kom hem blev jag hämtad av Emelie och vi har varit i Gränby & Ikea, hade suttit perfekt med skatteåterbäringen men nää nää, skulle vilja köpa några saker men det får vänta.. Fick med mig en present, massa ljus, servetter nya handdukar och kuddar hem iaf.. Och så fick jag två helt ljuvliga golvlyktor i för tidig födelsedagspresent av Fab! In love! Ska nog köpa en till sen som är ännu större som hör ihop! 

När jag kom hem efter tio vaknade Noel av min röst såklart, så vi har myst och dansat o gosat & nu sover han tätt intill mig och håller handen.. Ibland får han faktiskt sova mellan oss, men det är absolut inget som får hända jämnt! 

Imorgon ska vi fira Paulina som fyller år! Myspys!! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0