Allt är för bra nu.

Så perfekt dag. Mötte Paulina på bussen, tog oss till Täby & där mötte vi mickis.. VIP shopping, frukost, smoothie, shopping & lunch.. Paulina lämnade oss o åkte på UL, sååååå mysigt.. Den 2:a augusti beräknas Nova få ett litet syskon, så underbart.. Längtar ihjäl mig tills det är dax för oss! Sen tog vi bussen hem o åkte direkt till huset, underbart väder o tog en lång promenad o fick Noel att somna.. Sen kunde jag måla i lugn o ro.. Ikväll ska vi bara mysa hemma.. Noel fick sin första maileg kanin idag o en tillhörande potta. Jag leggins & linne. Hemma väntade Leo leggins o underbara hjärtan som ska vara i sovrummet.. Och igår fick jag ett fat av mamma! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0