En lång dag.

En bild säger mer än tusen ord & jag kan nog inte hitta ord tillräckliga för den här dagen, så många som grattat vårt älskade lilla hjärta, skrivit meddelande om hur fantastisk video jag gjort, hur dom suttit med tårar i ögonen och hur fin vår kille är.. Jag har gråtit många gånger idag, för att vår lilla bebis är 1 år, för alla fina hälsningar & ord, för alla presenter & för att våran lilla kille har blivit så stor. Jag ser fram emot varje ny dag med dig Noel. Du är allt! 
 
Noel total däckade halv sju, han har bara sovit en kortis idag och det tar på dom små krafterna att fylla år! Vi hade kompisarna här & åt sopplunch & tårta. Sen kom vår närmsta familj på middag & tårta, hade gjort tre sorters pajer med sallad.. Noel skulle ju få smaka tårta men hann somna innan haha. Vill inte riktigt att den här dagen ska ta slut, men det gör den ju, precis som alla andra. Tid är verkligen något läskigt. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0