.

Vi beställde en massa tapeter och sen lunchade vi i Rimbo med Noels mormor, en ny butik har öppnat med massa gamla underbara saker, såg en pall jag måste köpa till Noels rum men det var såklart stängt idag.. Sen åkte vi med till rånäs, tog äntligen med mina fönster jag fått av min kära faster & hennes man.. Ska slipa, måla & slipa igen.. Den ena ska jag ha svartvita foton i & den andra ska få spegelpartier.. Hade bestämt att den med spegel ska sitta liggandea ovanför sängen men är så sugen på o ha den i hallen istället, där jag iofs redan har en spegel.. Beslutsångesten har nog inte ens börjat haha! 
 
Skulle kunna ha massa fönster.. Nästa projekt är att göra en soffa & sideboard av lastpallar.. vill bara börja pyssla nu!! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0