Lovely day.

Vilken fantastisk dag.. Har haft balkongen öppen, gjort nya skivor till bilarna med bra ny musik.. Klippt Johnny och sen tagit en härlig promenad ner på stan, hängt med våran bästa micki, fyndat massa fint till Noel.. Älskar mina bonuscheckar nu när alla andra pengar går till tråkiga saker.. Sen gick vi o hämtade min bil, min fina underbara bil!! Kändes så konstigt att köra den igen.. Men som jag saknat den.. Sen köpte vi med lunch & smoothies och åkte till huset, gick ner till vattnet och njöt, Visade golven och sen åkte vi till lägenheten o började packa, rensade bland alla tiotusentals smycken jag har.. 
 
Sen lämnade vi bestie vid bussen o åkte ut till huset med Tapeter.. Där var pappa & farbror o jobbade, 3 sovrum klara med golv.. 
Nu somnar jag, godnatt.. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0