Måndag..

Fabian fick va hemma idag, jag hade aldrig orkat ha Noel imorse eller inatt.. Fick en tid hos läkaren vid 6 där det konstaterases att jag har halsfluss eller lymflörten inflammation han kunde inte utesluta något så han sa båda, så nu äter jag penicillin och hoppas hoppas på att få bli pigg snarast.. Vi har börjat packa så nu är alla ljuslyktor och tavlor nerpackade, alla Noels kläder förutom en del han ska kunna ha i två veckor såklart.. Håller på o tvättar så jag kan packa ner massa mössor och halsdukar också så dom är fräscha.. Imorgon blir det garderoben och som jag ska kasta, fabians kläder också för han kan inte slänga något nämligen.. 
Vi var ut till huset en snabbis och skottade, gjorde en snölykta packade upp lite lampor och kuddar, sen la vi oss i vardagsrummet på kuddarna och njöt.. Tänk att vi ska bo där snart, så jäkla overkligt.. Noel sover och vi ritar kök, känns som vi börjar bli nöjda. Badrum kvar! 
 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0