Mello.

Så tacksamt med fina vänner som har lekt med vårt hjärta idag, jag & pappa har hunnit tapetsera klart " kontoret" och fondväggen i Noels rum. Fick migrän och det sitter i än, men jag kämpade på ändå.. Mikaela & David kom, visade dom den underbara lilla sjön och sen har dom promenerat, lekt & sen åkte dom hem med Noel till lägenheten.. Så värdefullt för oss & Noel va också nöjd.. Sen hämtade jag mickan o så åkte vi o köpte kinamat, tog en sväng på flygis o sen har vi bara myst.. Helt fel låt som vann, visst är Sannas låt fin men att skicka till Danmark? Nääää tack!! Vi blev typ deppiga alla här hemma haha.. Vi har gjort massa framtida planer som
jag hoppas kommer slå in, min bästaste!! 
 
Nu har våra kära gäster åkt hem & vi har krypit ner i sängen, behöver mycket sömn efter den här dagen känner jag.. Imorgon står fotografering & kalas på schemat! Godnatt 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja så fantastiskt skönt! Obeskrivligt :) Flytten går till Görla! Jag kommer att jobba på flygis dom få månaderna mellan mammaledigheterna :)

2014-03-09 @ 09:57:11
URL: http://esegerstrom.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0