Onsdag.

Vädret är så tråkigt och mammorna skulle satt sig på uteserveringen idag, en god lunch och massa goda drinkar.. Så tråkigt att allt hänger på vädret! Men å andra sidan har jag massa att göra, mamma, pappa o mormor kommer idag, mormor passar Noel och vi röjer förrådet! Fasar för förrådet!! Sen åker vi ut till huset, köket ska tapetseras & mormor ska äntligen få se hur det ser ut! har man knte sett huset innan o vilket skick det var i så är det ju svårt o förstå vilket jäkla jobb vi gjort, men det börjar lida mot sitt slut! Fast lagom till det börjar ju badrums renoveringen! Haha! Noel sover fortfarande och jag ska hinna duscha innan han vaknar tänkte jag! Trevlig onsdag! Juste det här ät mitt nya målar projekt! Fabian ska sätta nya plankor uppe så den blir slät och fin dock! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0