Söndag.

Söndag igen, helgerna går för fort!! Noel hade ingen bra natt inatt heller precis & han vägrar ta välling/ersättning Just nu.. Och bara det vi äter duger, vet inte hur mycket barnmats burkar jag kastat & lagat förgäves.. Hoppas verkligen bara det här är något tillfälligt.. Han har ju ont i halsen så kanske är det.. Är med andra ord rätt trött idag, och min hals är körd.. Har så ont så ont.. Vi är snart i huset, idag kände vi egentligen att vi bara ville va hemma men kämpa på! måååååååla står på schemat ! Ha en fin söndag. 
 
Nya detaljer som packats ner, hjärtan, fjärilar och pasteller är vad jag älskar! Nästa helg ska jag köpa med blommor till huset o göra lite fina planteringar tänkte jag. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0