Bara lukten gör mig svag.

Äntligen är jobb helgen över, det är så kul men för varmt alltså! På rasten kom mina killar & vi gick och åt glass! Nougat & plopp smak, behöver inte ens skriva hur det smakade, Carolina & Basse kom också o sen åkte dom till nånö o jag tillbaka till jobbet.. Kom hem till halv fem o då åkte vi direkt till rånäs, har ätit, badat hela kvällen både i poolen och spat och klippt pappa & plockat en stooooe bukett till liljekonvaljer, det doftar helt fantastiskt i hela huset så imorgon ska det skrubbas här! 

Mamma & pappa åker till Albanien imorgon och vi ska va lillebror & husvakt, tackar inte precis nej.. Ska ligga o sola, bada & träna hela dagarna. Imorgon startar jag verkligen igen, inga kolhydrater, bara massa frukt, grönt & protein.. Det gick ju så bra förra sensommaren o så kom vintern, men jag ska dit igen!! Känner mig pepp!! Sitter med ett glas iskallt hallonvatten, dörren på vid gavel och doftar på mina fantastiska blommor!!! Det bästa med hela sommaren!! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0