Bästis&Bundis.

Kvällar som den här, med min bästa vän.. Helt ljuvligt god ceasarsallad på balkongen i kvällssolen med bubbel.. Massa pysslande med bröllopsinbjudningar, och resultatet blev heeeeeelt enastående!!!! Tänk o få jobba med sånt, så personligt.. Hatar tråkiga färdiga inbjudningar.. Så mycket skratt och mest stumma på ord, över en helt perfekt kväll, min fina underbara bästis. Tänk om vi bara bodde liiiite närmre varandra. Jag ska rulla hemåt snart & åka förbi Rimbo och hämta en present till mitt stora hjärta, imorgon blir han 25 år.. Tänk att han varit min i 6 år! Sen dka det bli helt fantastiskt att få stå o titta på min sovande lilla prins och sen krypa ner till min stora! Underbara familj, tänk hur mycket det känns att vara ifrån dem i ett par timmar! LyckligaSt i världen. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0