En väldigt bra dag.

Alltså vilken fin & bra dag, startade med att få veta att våra fina vänner fått en fjärde familjemedlem, en perfekt liten pojke så himla lik  sin storasyster.. Och med en väldig fart på ett väldigt speciellt sätt. Jag är så stolt över min fina fina Marika! Längtar ihjäl mig efter att få gosa med honom.. 
 
Sen kom mammorna & vi har haft en Supermysig dag, jag & Paulina tog en runda på 3 km också för o få barnen o sova! Sen kom pappan & vi har myst.. Min pappa kom förbi med min cykel också & en cykelstol till Noel så cyklade lite upp o ner på grusvägen & han älskade det, måste köpa en hjälm bara så vi kan ut o cykla på vägarna! 
 
Sen ringde min kära bästis, blivande frun.. Och jag ska vara tärna, jag är så lycklig så lycklig!! finner inte ord. så nu måste verkligen 5 kilo bort!!  
 
Enastående dag. Massa lycka & glädjetårar! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0