Lördag den 17:e maj!

Sååå länge jag har planerat & smusslat om
den här lördagen, och igår äntligen var den här.. Slut på smusslandet, jag lurade Fabian att jag åkte iväg till jobbet.. Hämtade upp ett gäng grabbar o körde dom sen hut där dom stormade o överraskade Fabian, helt ovetandes om vad han skulle göra.. Paintboll för killarna och vi tjejer hem fort & styrde massa massa mat här hemma,  pappa kom & klippte gräset l satte upp partytält så tacksamt o sen fortsatte det att va fullt upp, gästerna ramlade in vid 16 tiden och efter halv fem kommer fabian med ögonbindel och suprise där väntade alla! Så jäkla lyckad kväll, verkligen!! Massa trevliga vänner, mat, dricka, kubb, skratt och en perfekt kväll! Pappa tog med sig Noel hem till rånäs och vi har fått sovit en hel natt & kan ligga och mysa i sängen nu.. Men snart ska vi hämta våran efterlängtade kille! Som jag längtar efter honom! Tusen tack till alla inblandade! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0