Lördag.

lördag, solen skiner, mina killar sover & jag ska röra mig mot jobbet.. Inte kul någonstans, det är ju kul när man kommer dit men just dom här stunderna innan, när dom man älskar mest ligger o sover.. Då vill man också krypa tillbaka under täcket o ha en mys dag ihop. Lär ju vara galet på jobbet också så det blir nog kul.. Senåker  jag hem o hämtar grabbarna, lämnar den största kvar och sen åker vi o handlar massa gott inför kvällen.. ska bli så så mysigt med en tjejkväll! Vi hade en jätte bra dag & kväll igår, fick upp hatthyllan o gjorde provisoriskt fint.  Sen åkte vi till AngelIca, Jens & Alvar blev bjudna  på en super god middag & hade jätte jätte kul! vid tio åkte vi vidare till Jocke & Carolina, klippte Jocke & blev bjudna på fika! jätte mysigt. Nä klockan tickar, ha en fin dag! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolin

Själv börjar jag jobba i Augusti med blandade känslor , har turen att fått ett vik på en förskola jag arbetat på tidigare :), så kan inte bli bättre skönt slippa kvällar/helger :), men så tänker man på Nellie ❤️. Lämna henne på förskolan vilket i sig är viktigt för henne att umgås med andra barn och lära sig saker :).

2014-05-03 @ 10:09:39
URL: http://www.carolin.vimedbarn.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0