Perfect.

Återigen en sjukt bra dag & kväll, såååå fina människor överallt! Startade med fotograferingar i kylan & det dåliga vädret, men jag är så så nöjd! Sen hem o myste med mina killar & sen fixade jag mig & blev lämnad hos Angelica, fördrink och sen vidare till Sandra, vi har haft så sinnessjukt kul, och fast vi äntligen är lite barnfria pratar vi om våra små? Men som sagt, galet bra kväll med mammalyx, nyfärgat hår med riktiga frisör färger & nu är jag violett igen.. Har precis kommit hem & ska krypa ner.. Imorgon ska vi på bruka outlet! Taggad som få! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

What a milf!!!

2014-05-11 @ 12:59:56
Postat av: Anonym

Vart har dom bruka outlet??? :)

Svar: Det vara bara den helgen och myrra som hade det i Uppsala :)
izabella Åkerlund

2014-05-16 @ 04:15:25

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0